pondelok, februára 20, 2006

Slovo (skoro) úvodom

Ospravedlňte mojich priateľov, vážení čitatelia, zabudli sa vám od samej radosti, že sme sa tu všetci stretli, predstaviť. Ale uznajte sami, ako by sa nám dalo neodpustiť? No hnevajte sa na také roztomilé kreslené postavičky. Ešte k tomu snažiace sa blogovať.

Takže poďme na vec...

Moje meno je Pinďa, som králik s miernymi sklonmi k alkoholizmu a samovražedným pokusom, typickými pre svoju zvláštnu formu. Najviac som ohúril pokusom uspať sa k smrti alebo udusiť sa zadržaním dychu. Vždy je však na blízku niekto zo štvorlístku, kto si moje zvláštne správanie všimne a môj nádejný pokus prekazí. Našťastie mám vždy nejaké eso v rukáve. Najbližšie sa chystám oholiť, poliať smotanou a položiť sa v reštauračnej kuchyni na pekáč.

Najčastejšie si moje neurotické výlevy odnesie Myšpulín. Je to na prvý pohľad veľký mrzút, ale my, čo ho poznáme vieme, že pod touto maskou sa skrýva jeho dobrácka a šibalská tvár. Je skvelý kamarát. Bohužiaľ, Myšpulínove metódy liečenia depresií, spočívajúce v spoločnom resetovaní si hláv alkoholom, nie sú veľmi úspešné a namiesto vyliečenia mojej depresie, máme na druhý deň depresiu obaja.

Ale to už nastupuje na scénu Bobík. Aj on vyzerá pre ľudí neznalých pomerov nebezpečne, čo len dotvára drsnými rečami, ktoré okolo seba šíri. No, proste, budí strach a hrôzu. V skutočnosti je to však dobrý človiečik (ehm... pardon prasiatko), na ktorého sa môžete vždy spoľahnúť (to sa však netýka jeho „dochvíľnosti“, pre ktorú by som vedel vraždiť). Tiež ako jediný z našej štvorky netrpí žiadnou depresívnou poruchou a vždy, keď to so mnou a s Myšpulínom vyzerá na sieťovú posteľ a poriadnu dávku elektrošokov, vytiahne nás z toho svojim humorom.

Posledným členom a zároveň jedinou ženou (fenkou) v našej partičke je Fifinka. Ha! Presne viem, na čo teraz myslíte... To musí byť ale grupáč. Ale nie, nie. Nie je to tak. Fifinka je naša dobrá kamarátka, ktorú si všetci v štvorlístku vážime a aj keď niekedy dokáže liezť pekne na nervy svojimi cynickým poznámkami, mierenými konkrétne na vašu osobu, nikto z štvorlístku na ňu nedá dopustiť.
Ja si dovolím normálne sa sem takto votrieť... Holotrt, hmm, no čo o mne... ja som tu v tomto zverinci úplne nový, ešte mi tečie mlieko po brade a ešte som sa poriadne nerozkukal, no doženiem... Jedna kamoška ma nazvala "nežným výpalníkom" :o) a nie som si úplne istý, čo tým myslela. Ale určite mala na mysli moju ideálnu postavu (44C a klin v riti) ;o) a na hlávke pomenej srsti, teda vlastne kolienko (takmer). Som tu za prasiatko nedepresívne, syro a čajo - filné, hudbymilovné, vcelku romantické, občas ironické i akomak sarkastické... a určite na radosť Pinďovu - vždy a za každých okolností dochvíľne.

Takže tu nás máte, milí čitatelia. Na prvý pohľad vidíte, že sme zaujímavá partička. Už len nad tým, že medzi sebou spolunažívajú kocúr, králik, fenka, prasa a ešte nikto z nich neutrpel žiadnu fyzickú ujmu (teda okrem toho môjho od lana oškretého krku, za ktorú si môžem sám) sa treba pozastaviť. Dúfam, že sa tu, na našom virtuálnom ostrovčeku, budete dobre baviť spolu s nami.

7 Comments:

Blogger myspulin said...

Pindik, vdaka za predstavenie.. Aj ked mi traja, co sem chodime, sa pozname uz celkom doverne..:D

20 februára, 2006 18:55  
Blogger myspulin said...

oo, tak predsa to tu niekto navstevuje okrem nas.. to ma tesi.. vitam Ta, zz!;)

Pindik, mozes mi vysvetlit, ako to, ze zrovna kocur Myspulin a kralik Pinda, maju nosy cervene jak posledni alkoholici spred potravin?:))

21 februára, 2006 11:37  
Blogger Pecosita said...

az na to, ze mi to tu nieco az podozrivo pripomina. alebo mam miernu schizu?

21 februára, 2006 16:20  
Blogger pinda said...

ee pecosita, mozem ta ubezpecit ze si, co sa tyka psychickeho zdravia, uplne v poriadku ;)

21 februára, 2006 16:35  
Blogger Pecosita said...

heh a co sa tyka inych veci...?

21 februára, 2006 17:22  
Blogger pinda said...

No ja si myslim ze si uplne po vsetkych strankach v poriadku, alebo mi nieco tajis? :))

21 februára, 2006 17:37  
Blogger Pecosita said...

ja tajim vela veci, ale ktore tajim tebe, to fakt netusim.

22 februára, 2006 13:16  

Zverejnenie komentára

<< Home