sobota, marca 25, 2006

Senzácia!

Otázka stvorenia sveta, božskej identity a života vôbec vyriešená! Benedikt XVI vyhlásil že úloha cirkvi je už zbytočná a rozpustil ju. Nezabudol dodať, že teraz ako bežný občan môže otvorene povedať, že vždy zbytočná bola, pretože človek na komunikáciu s Bohom nepotrebuje prostredníka. Na otázku, čo budete teraz robiť odpovedal záhadne: „Vždy som chcel chytať ryby, to ma napĺňa.“ Niektorí ľudia náhle stratili zmysel pre orientáciu a nevedia, ktoré hodnoty vyznávať ako tie pravé. „Teraz vôbec neviem čo mám robiť! Keď tu bola cirkev vedel som kedy začať s aktívnym sexuálnym životom, koho voliť, ktorá sexuálna orientácia je správna a ktorá je úchylná a zvrhlá. Ale teraz... Teraz už pre mňa život nemá zmysel, v ničom sa nevyznám, ani jesť mi už nechutí.“ Anonymne sa nám zdôveril jeden z nich. Life is life, povedal k tomu Benedikt a s chuťou nahodil lanko s návnadou.

2 Comments:

Blogger Nick said...

A teraz neviem co mam robit .. ej ha, mozem dychat, uff viem, nie su zakazy, volne mravy su, moze byt lepsie? :))

26 marca, 2006 14:23  
Anonymous Anonymný said...

tak toto sadloooo. fuha, ten stevo hliva je uuuplne najsamkul :))

26 marca, 2006 21:19  

Zverejnenie komentára

<< Home