piatok, mája 05, 2006

Moja milovaná...

Hovorí sa, že keď človek po niečom veľmi túži, nakoniec to získa. Asi na tom niečo bude...

Ja som po NEJ veľmi túžil. Chodil som ako bez duše, smutný, nahnevaný a postupom času zmierený s tým, že JU už asi nikdy nenájdem. Bolo mi z toho ťažko a rozčuľovalo ma, keď som videl iných, ktorí boli vďaka NEJ šťastní, spokojní a usmievaví... A čo som ja horší?? Prečo ju ja nemôžem mať??!! ... veď by som sa o ňu staral, bolo by JEJ ako v bavlnke, nič by JEJ nechýbalo, urobil by som pre ŇU prvé-posledné...

Aj som sa chcel občas niekoho spýtať: "Prosím Vás, odkiaľ JU máte, kde ste JU našli... ako dlho Vám trvalo, kým ste JU objavili? Ako JU môžem mať aj ja, ako si JU získať, kde JU nájsť..." ale pripadalo mi vadné pýtať sa na to len tak hocikoho; na ulici; neznámeho...

Aj inzerát som si dal... prišlo pár odpovedí, niektoré celkom zaujali... no vedel som; cítil, že to nie je ONA... že to nie je TÁ pravá...

No vytrval som. Občas klesal na duchu no nikdy sa celkom nevzdal. A nakonie to prišlo. Teda PRIŠLA. Moja vytúžená, dlho hľadaná, krásna, štíhla, drobná - nie dokonalá, ale pre mňa tá najkrajšia a najúžasnejšia... Vedela, že po nej túžim a že bez nej to jednoducho nejde... Prišla len tak, znenazdajky, nebadane sa mi vkradla do života vediac, že u mňa JEJ bude dobre, že bude patriť len mne, že sa JEJ nik cudzí ani len nedotkne, že JEJ nik neublíži, že sa o ŇU postarám, zabezpečím JU... Konečne je tu... konečne JU mám aj ja ;o) Viete, čo je to za fušku zohnať v dnešnej dobe starú skladaciu Esku???

6 Comments:

Anonymous Anonymný said...

tak túto ideš hobľovať :o)

05 mája, 2006 20:47  
Blogger holotrt said...

:o) tak tak... poriadne ju treba orajbat a nova make up jej urobit ;o)

05 mája, 2006 22:22  
Blogger Marián Križovenský said...

Je mi to nejaké povedomé... Nenašiel si môj denníček zo strednej školy...? :-)

06 mája, 2006 08:04  
Blogger holotrt said...

Maroško - eee, nenašiel... ;o) prečo, niečo zaujímavé v ňom? Našiel som len denníčk mojej maminy a čeče - to bolo "počteníčko" ;o)

06 mája, 2006 08:38  
Anonymous Anonymný said...

nejprv kukám, že holotrt začína byť nejaký romantik :) a potom som sa takmer zasmial v prázdnej izbe :D

06 mája, 2006 16:38  
Blogger holotrt said...

Fifi - vidíš? mali sme sa poznať skôr, dali by sme to dokopy ;o))

07 mája, 2006 10:45  

Zverejnenie komentára

<< Home