piatok, októbra 13, 2006

Rozkoš našich babičiek

Môj kamarát Milan je transformer.

Nielen že s obľubou používa írečité slovenské výrazivá... ešte s väčšou obľubou si transformuje známe porekadlá, múdrosti či výroky k obrazu svojmu.

Ako napr. včera:
známe "časy sa menia, zajtra dovidenia..." aplikoval na moju nechuť ísť s ním na pivo: "hybaj na pivo dnes, zajtra ťa jeb....m!"

A keď som dnes tak nad tým premýšľal, zistil som, že tie časy sa fakt menia. Na nepoznanie.

- ja som hrával kedysi "Ameriku okolo" a "Vybiku" (či "Vibiku?) - dnes drobizg netrpezlivo čaká na PS3

- kedysi som netrpezlivo očakával každé nedeľné ráno a následne zíral na Pufa a Mufa - dnes má drobizg dokonca svoje rozprávkové televízne kanály

- pred rokmi som bol na škole najväčší frajer, keď som počúval Boney´M z kazetovej Unitry, ktorú babka vykšeftovala od colníka na priechode do Poľska - dnes sa pomaly hanbím, že mám MP3 s kapacitou len 256MB

Ale čo ja.... resp. čo my chlapi... chuderky ŽENY, aké to mali kedysi ťažké...

Moja babka právali ešte na takom tom malom vlnitom plechu, žehličku nahrievali na sporáku a kropili vodou zo studne; keď mi chceli radosť urobiť dobrými moravskými koláčmi, bolo načim dreva naštiepať a poriadne rozkúriť... A veru ani v tej posteli manželskej to nebolo bárskedy med lízať.

Roboty od svitu do mrku a ešte aj kvôli tomu orgazmu museli cvičiť ako na Sokolských sletoch... veď aha:


Cvičenie k dosiahnutiu orgazmu.

Cvičíme vo vetranej miestnosti, v starých trenírkach a na čisto vytretej podlahe.



Ležíme bruchom na podlahe, hlavu dvíhame čo najvyššie a dlaňami si zľahka prechádzame po prsných bradavkách. Pri tom opakujeme otázku:
"Kde sú? Ach bože, kde sú...?"





Kľačíme a klátime trupom zo strany na stranu, pričom voľnú ruku prehadzujeme ponad hlavu, akoby sme niekomu mávali a zároveň voláme:
"Tu som! Láska, tu som!"





Spočívame na všetkých štyroch a pravidelne skláňame a dvíhame hlavu. Vzdycháme a pri tom si hovoríme:
"Už idú... Už tu budú!"




Kľačíme zvrátené dozadu, hlavou sa dotýkame podlahy, ruky naťahujeme čo najďalej, pričom dlane ležia celou plochou na podlahe a prsty smerujú k čelu. Predstavujeme si tiež, že sme železničný most a že po nás prechádzajú nákladné vagóny plné nahých a chlpatých chlapov.


Dosiahnutie orgazmu je zaručené.

***

Nuž... časy sa menia a všetko napreduje míľovými krokmi. Kedysi bolo treba kvôli orgazmu ovládať cviky prostné, dnes k tomu stačí chlap či dvaja, žena, prípadne baterky. Veru - pokrok nezastavíš.


pošli na vybrali.sme.sk pošli do vybrali.sme.sk

10 Comments:

Anonymous Anonymný said...

kde si toto vypriadol?!

14 októbra, 2006 12:33  
Blogger holotrt said...

jáááj, moja.... to ja mam v compe iné haluze :o)
Ale toto konkretne je tusim z nejakeho casopisu z 50-tych rokov... nieco ako "Zena a zdravie" ;o)

14 októbra, 2006 13:08  
Blogger holotrt said...

alebo prvej polovice 60-tych? neviem... ;o)

14 októbra, 2006 13:10  
Anonymous Anonymný said...

podla ucesu skor tridsiatych :DD

15 októbra, 2006 12:18  
Anonymous Anonymný said...

holotrt: no ja mam dost... :-) toto je uplne skvele... Chvala Bohu, ze som v tom obdobi nemala take problemy... cvicit by sa mi veru kvoli tomu nechcelo :-)

16 októbra, 2006 10:37  
Anonymous Anonymný said...

heh... skvelé :)

16 októbra, 2006 13:47  
Anonymous Anonymný said...

hmm. čím to je, že mi tie polohy pripomínajú madonnu? :))) tá by sa potešila. tanec, cvičenie, spev a orgazmus v jednom :)))

19 októbra, 2006 16:40  
Blogger Stephen Woolf said...

"Kľačíme zvrátené dozadu" ... zvrátené je ale predstaviť si vlastnú babičku v tých vyťahaných trnírkach, hladakjúcu si bradavky

19 októbra, 2006 22:04  
Blogger holotrt said...

WOLFI... zvrátneé? to je priam nepredstaviteľné... :o)

20 októbra, 2006 04:31  
Blogger Žena od plotny said...

preco nepouzivali klitoris?

10 apríla, 2007 21:38  

Zverejnenie komentára

<< Home